Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Batteribyte


Grim10

Rekommendera Poster

Jag beställde ett nytt batteri till min MB, detta gjordes från http://www.batteriexperten.com

 

Efter att ha bytt batteriet till märkte jag att datorn helt plötsligt kan stänga av sig, oftast går det inte speciellt länge då batteridrift är inkopplad, runt 2 minuter sedan stänger datorn av sig.

 

Jag bytte sedan tillbaka till mitt gamla batteri igen, då fungerar datorn utan problem igen. Fel batteri kanske, jag jämförde batteribeteckningarna och de var identiska, batteriet nytt som gammalt heter A1321.

Det enda som jag har lyckats urskilja som inte stämmer mellan orginal batteri och det jag köpte var att det på orginalbatteriet stod 10,95V - 77Wh. På det köpta stod det 10,95V - 73Wh.

 

Någon som kan hjälpa mig lite på traven? Skall tilläggas att batteriexperten också skickat ett nytt batteri och samma saker uppkommer, alltså testat med 2 olika batterier med samma resultat....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Hoppas att du inte råkat ut för några som säljer piratbatterier...ser äkta ut på utsidan, men är skräp inuti

Priset verkar för mig vara osedvanligt lågt för ett Applebatteri..kostar det dubbla på Applestore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...