Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min skrivare saknas bland de kompatibla (HP)


canefur

Rekommendera Poster

Hej!

Tack för ett grymt bra forum med fantastiskt många bra frågor och svar, nu till min första fråga här!

 

Som sagt, ny här på forumet och har gjort ett gott försök att söka men inte hittat just det jag undrar.

Även en ny mac-användare

 

Jag har en HP laserjet 1102 och en macbook pro sent 2011 den enklare varianten av 13" Lion 10.7.3. Jag är mycket nöjd överlag men blev förargad när det visar sig att HP inte släpper drivisar för mac till alla sina skrivare.

 

Finns det något sätt som gör att man kan använda snarlika drivisar till snarlika skrivare för att få det hela att fungera?

 

Hoppas att någon kanske förstod min fråga!

 

 

mvh

Kim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm

 

vad ska jag säga... Tack?

 

Tidigare när jag laddat ner från hp:s hemsida har jag fått ner skiten men bara sett "documents" som ligger väl synlig i dialogrutan som kommer upp efter nedladdning. Det visade sig att det fanns ytterligare en icon "flyttlåda" som låg dold bland övrig text. svårt att förklara men tusen tack för att ni hjälpte en blind kille!

 

Jag är överlycklig!

 

Många tack!

 

Kim

 

P.S om man fått hjälp med ett problem ska man på något sätt stänga tråden då? D.S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P.S om man fått hjälp med ett problem ska man på något sätt stänga tråden då? D.S

Nej, det kan man inte.

 

Det räcker bra att du postar hur det gick. Om det finns flera olika lösningsförslag i tråden hjälper det andra om du talar om vilket som hjälpte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...