Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Batteri konstant 100%


johnalder

Rekommendera Poster

Som rubben säger - mitt trådlösa Applebord visar batterikapacitet 100% och har nu gjort väldigt länge. Trackpaden ändras på ett normalt sätt. Finns det något sätt att kalibrera batteriangivelsen för tangenbord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Komplicerad lösning eller gilla läget alltså? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft samma problem som TS, men efter combo-uppdateringen i förrgår till 10.7.3 så vips visar det trådlösa tangentbordet 45%, där det tidigare har visat 100% hela tiden.......

Trackpad:en har hela tiden verkat att fungera och "räknat" ned från !00% vid batteribyte.

 

Kan det vara så att Apple har fixat "buggen" i den beryktade 10.7.3 uppdateringen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft samma problem som TS, men efter combo-uppdateringen i förrgår till 10.7.3 så vips visar det trådlösa tangentbordet 45%, där det tidigare har visat 100% hela tiden.......

Trackpad:en har hela tiden verkat att fungera och "räknat" ned från !00% vid batteribyte.

 

Kan det vara så att Apple har fixat "buggen" i den beryktade 10.7.3 uppdateringen??

För mig är det ingen skillnad efter uppdateringen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Men nu blev det skillnad, efter Firmware-uppdateringen för MBA som jag gjorde idag. Eller, jag har iofs inte kollat tidigare om det funkade, men nu verkar det iaf funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...