Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Adobe Flash på iPad 2


jenke

Rekommendera Poster

Hej,

Hur gör man för kompensera avsaknaden av adobe flash på ipaden? kan man ladda ner någon annan app eller nåt så man kan se saker som i normala fall kräver adobe flash?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det närmaste du kan komma flash på en iPad är förmodligen appen skyfire. Dock har jag hört mycket dåligt om den, så läs många recensioner innan du köper den. Annars fungerar HTML5 till det mesta i nuläget :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom tablets säljer mer och mer och flash för mobila enheter är dött då Adobe slutat utveckla det så är det bara en fråga om tid innan du inte behöver oroa dig längre, jag har haft iPads sen de först släpptes och de antal ggr jag saknat flash kan jag räkna på ena handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till Cracksoup och Nevzorus: Vad rekommenderar ni om ni jämför HTML5 med Puffet Browser?

Jag behöver följa en serie av föredrag live på iPad. Lätt fördröjning spelar mindre roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till Cracksoup och Nevzorus: Vad rekommenderar ni om ni jämför HTML5 med Puffet Browser?

Jag behöver följa en serie av föredrag live på iPad. Lätt fördröjning spelar mindre roll.

 

Jag föredrar alltid standarden. Alltså det som kommer med iPaden. HTML5 är mitt val alla dagar i veckan. Det är högst sällan jag saknar flash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hur löser ni att streamade filer från viaplay och svtplay inte kan visa undertexter på ipad iom flash saknas ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1332503825[/url]' post='1529539']

Hur löser ni att streamade filer från viaplay och svtplay inte kan visa undertexter på ipad iom flash saknas ?

 

Jag ser undertexter med iPad2 på svtplay

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt så, du har rätt, antar att de numera inte kör med flash, Jag ska ställa frågan till viaplay..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Via plays mobilsida kan man lägga som en webb-app i iPaden om det är till någon hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viaplaysvar: Tyvärr har våra applikationer för mobil och surfplattor inte stöd för undertexter i dagsläget. Detta beror på tekniska komplikationer som uppstod i själva konverteringen till olika format.

Vi jobbar självklart på en lösning, och vet att denna funktion är eftertraktad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...