Ricco Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 En kollega som har iPhone 4 hade ett problem som jag inte kunde hjälpa honom med. Bland annat appen Kompass var försvunnen men det gick och söka fram den. Någon som vet var den har hamnat och hur den kan bli synlig igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Datorkanin Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Om han har Mac ligger den väl i /Users/Användarnamn/Music/iTunes/iTunes Media som alla andra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Intressant, jag har samma upplevelse med osynlig Kompass som kan hittas mha "Sök i iPhone", men inte ses som app. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricco Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Om han har Mac ligger den väl i /Users/Användarnamn/Music/iTunes/iTunes Media som alla andra? Min kollega har inte Mac. # Leo förklarade detta bättre än vad jag gjorde. Appen finns kvar i mobilen men den tycks vara dold. Genom att trycka på hemknappen och söka KOMPASS så går det att öppna den. Grejen är att min kollega vill se appen som symbol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stetch Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Jailbreakad? Appen ligger gömd i någon mapp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvick10 Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Gå in inställningar allmänt begränsningar! Kan har han råkat markera kompass där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.