pechas Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Jag letar efter en app som gör det som Lockdown gör som finns i Cydiia. Finns det ngt liknande i den vanliga appstoren? Har inte jailbreakat min nya telefon och skulle vilja ha denna funktionen. Mycket för att jag ahr mycket arbetsmail i min telefon som är av hemlig information och inget andra ska läsa om de tar min telefon för att testa hur känslan på ios är eller att de surfrar på min Ipad hemma. Tycker det är konstigt att denna funktionen inte redan finns då iphone blir allt vanligare i företagen. Så om ni har ngr tips skriv. Och jag har redan pin kod på hela telefonen men vill ha lås på själva applikationsnivån. Lockdown är mycket bra men som sagt en liknande i app store. //Pechas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Troligtvis inte då Apple inte tillåter andra appar "påverka" iPhones nativa appar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pechas Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Man kan tycka att APPLE själva skulle tycka att en sådan funktion är bra. Sjukt att jag ska behöba JB för en sådan basic sak.. Tyckte de tagit bort de flesta orsakerna till avrför man skulle behöva göra det men tydligen inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.