Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp mig snälla


skruttabrutta

Rekommendera Poster

skruttabrutta

Lite kortfattat vad som är problemet. Skulle överföra bilder fråniphone4 till datorn, en upptatering kommer fram om ios, påbörjar den, min datorstänger av sig innan detta är slutfört. startar datorn igen, men då har någothänt och den vill återställa iphonen till fabriksläge. Vi gör detta efter lästpå lite och de skulle komma upp ett alternativ om att säkerhetskopiera iphonen,men detta kommer aldrig upp utan vi har startat om att återställa tillfabriksläge, men den kan inte slutföra återställningen eftersom något är fel.På mobilen nu är en bild på usb sladd och en pil mot itunes logan. Frågan är nuär allt borta från mobilen så man måste göra en återställning?? Eller finns möjligheten att de går att rädda bilder kontakter mm???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är inställt i iTunes så så gör iTunes en säkerhetskopiering av iPhone varje gång den kopplas in med sladd och synkar med iTunes. Om du har gjort detta så görs en säkerhetskopiering av sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skruttabrutta

Ok, Vart kan man leta/söka efter den säkerhetskopian?? När jag stoppar in usb sladden och öppnar itunes så kommer rutan upp där de står att itunes hittat en iphone i återhämtningsläge. De är väl för att man påbörjade en sådan, men slutförde den inte, Men de står inte nu att de är min iphone i itunes längre som de gjorde innan. Är de också för att man på börjat ett återhämtnings läge ??? De känns som hela ens liv försvinner hade över 1000 bilder och en hel del kontakter och de känns så himla surt om allt detta skulle vara borta :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du ngnsin synkat din telefon med itunes? Isf har du en backup. Om du går in i setting i itunes sen under devices så borde din backup finnas där. Gör den inte det så är du tyvärr rökt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det låter ju inte som om du har något alternativ mer än att göra en återställning. Har du gjort synkning tidigare så borde du få frågan om du vill återställa till någon av de senaste synkarna. Jag återställde min 4S och kontakter, kalender osv hängde med på ngt sätt utan att jag gjorde nåt. Då återställde jag ändå helt utan backup

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skruttabrutta

Tack för snabba svar. Ska kolla upp detta ikväll. Tyvärr kallar jobbet så får stå ut en dag till utan mobil.

Åter kommer men hur allt gick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...