Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya Apple iHome?


jali

Rekommendera Poster

Vad är detta?

 

Har aldrig hört talas om denna pryl :wacko: Måste vara fejk :eeeh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är gjord i papp. Det syns tydligt.

Sen är den ganska stor och rätt så ful också.

Apple gör bättre ifrån sig.

Okej :lol: Att jag inte såg det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sätter mina 5 cent på att det där är den nya "huvudlösa iMacen". Alldeles för många bildvinklar på produkt och kartong för att vara fejk. Men jag kan ha fel... :)

 

Edit: Är nog lite osäker förresten... Finns många galningar som inte har något o göra som säkert kan lägga en vecka på nåt sånt här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tredje tråden om detta nu :P Det där kan knappast vara en äkta produkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte svårt att se att det är en fejk.. På de två nedersta bilderna syns det bäst. Hörnen är buckliga och man ser klart och tydligt hur någon klistrat ett papper på lådan på den näst sista bilden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte en produkt till med ett "i" i namnet, om ryktena om en xMac är sanna så hoppas jag verkligen att Steve Jobs har det goda omdömet att inte "aija" en produkt till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte en produkt till med ett "i" i namnet, om ryktena om en xMac är sanna så hoppas jag verkligen att Steve Jobs har det goda omdömet att inte "aija" en produkt till.

Enda anledningen att "ajjja" skulle ju vara om den ska heta iMac mini. Men jag börjar nog släppa det namnet. Vad som gör mig lite fundersam är ju omsvängningen av alla rykten. Dvs att det nu handlar om en "media-dator" och inte en skärmlös Mac. Tror ni verkligen att det blir en sådan? Jag är tveksam. Främst pga den nyaste produkten iPod photo. Varför denna produkt om det kommer en billigare mac som gör fler saker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En iHome finns ju redan fast det stavas eyehome istället...en klavertramp av apple om ens produkt skulle utalas likadant som ett annans företags liknande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda anledningen att "ajjja" skulle ju vara om den ska heta iMac mini. Men jag börjar nog släppa det namnet. Vad som gör mig lite fundersam är ju omsvängningen av alla rykten. Dvs att det nu handlar om en "media-dator" och inte en skärmlös Mac. Tror ni verkligen att det blir en sådan? Jag är tveksam. Främst pga den nyaste produkten iPod photo. Varför denna produkt om det kommer en billigare mac som gör fler saker?

 

Tja, den enda skillnaden mellan en "barebone"-mac som ryktats och en multimedia -dito skulle juh isåf vara mjukvaran, tekniskt sett skulle dom kunna göra samma sak, kanske en "MacOS X Multimedia Center Edition" hänger med en kommande multimedia-mac?

iPod Photo skulle isåf passa ganska bra in i det konceptet, för att inte tala om resten av iPod sortimentet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

markuslagerwall

Känns fejk.

Bilden där portarna syns är ju nästan oseriös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...