Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fodral som ni vet passar iPhone 4S!


ia3mos

Rekommendera Poster

Hej! Förbokat iPhone 4S nu, och jag skulle vilja ha fodral redan från början.

Eftersom mute-knappen är något nerflyttad, så vet jag att inte alla iPhone 4-skal passar iPhone 4S.

 

Men dem skal ni vet passar iP4S skulle ni väl kunna lägga länkar till här nedan?

 

MVH Anton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphonebutiken

Hej! Förbokat iPhone 4S nu, och jag skulle vilja ha fodral redan från början.

Eftersom mute-knappen är något nerflyttad, så vet jag att inte alla iPhone 4-skal passar iPhone 4S.

 

Men dem skal ni vet passar iP4S skulle ni väl kunna lägga länkar till här nedan?

 

MVH Anton.

 

Trevligt!

 

De flesta passar även 4S, så ska inte spamma ner hela tråden med länkar till varje skal vi säljer ;)

 

Ta en titt på http://www.iphonebutiken.se/skal-fodral-g10.html så ser du vilka som är märkta med 4S i namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör hellre på läder-fodral, närmare bestämt ett sånt här: Trexta Tode

 

Men som sagt, smaken är delad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smaken är som baken, men jag kör på en sådan här.

 

X-5%28iphone4%29-08.jpg

 

 

 

Klicka på mig för att komme till Ebay

 

 

Såg bra ut tills man kollade längst ner:

 

 

Shipping and handling Item location: ShenZhen, GuangDong, China

Shipping to: N. and S. America, Europe, Australia Excludes: Africa, Asia, Central America and Caribbean, Middle East, Southeast Asia, South America, American Samoa, Cook Islands, Fiji, French Polynesia, Guam, Kiribati, Marshall Islands, Micronesia, Nauru, New Caledonia, New Zealand, Niue, Palau, Papua New Guinea, Solomon Islands, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Wallis and Futuna, Western Samoa, Bermuda, Greenland, Mexico, Saint Pierre and Miquelon, Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Republic of, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Gibraltar, Greece, Guernsey, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Jersey, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Svalbard and Jan Mayen, Sweden, Switzerland, Ukraine, Vatican City State, Brunei Darussalam, Cambodia, Indonesia, Laos, Macau, Malaysia, Philippines, Singapore, Taiwan, Thailand, Vietnam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Varför inte.. du vet.. kontakta butiken som borde veta om produkten dom säljer passar 4S? ;)

Tack för svar! Det ska jag göra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis ett mejl ifrån skal-man och de säger att det passar till 4S :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...