Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem (-1) when restoring from backup after installing iOS5!


Reno72

Rekommendera Poster

Det går inte att "restora" min iPhone 4 efter iOS5-uppdateringen, har försökt med fullkomligen allt! Mail och kalendern är uppdaterade, men inte det viktigaste; appar, notes etc. Jag måste måste måste ha tag i innehållet, vad ska jag göra? Jävla Apple, trodde ni var ofelbara när det gällde uppdateringar, det här är total katastrof! HJÄLP, SNÄLLA NÅGON!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt med alla snabbfixar, och även några mer kreativa, som jag kunnat hitta online. Bland annat har jag fortsatt återställningen säkert 30 ggr, gjort 10 stycken nya återställningar genom att högerklicka på telefonen i iTunes, låta programmet uppdatera samtliga appar och sen försöka, gjort om installationen och valt ny telefon istället för backup och sen försökt återställa den. Givetvis har jag startat om både program, dator och telefon så många gånger att jag tappat räkningen. Det här är inte kul längre (som om det någonsin var det...), jag vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka min telefon. Hur kan Apple släppa något som gör så här med deras produkter? Ofattbart, min till synes bergfasta tro på företaget har rubbats ordentligt i grunden. Vad fan ska jag ta mig till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...