Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Messenger pro fungerar inte i iOS5


jacarl01

Rekommendera Poster

Efter uppdatering till ios5 i ipad2 slutade messenger pro att fungera den loggar in och precis när det ska öppna stänger appen... har ju ändå betalt för denna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört messenger pro, dvs msn i min padda under tidigare ios men med femman drar appen bara igån till inlogg sedan slut... Någon som har en lösning? Jag är ny mac användare men är nog åter på väg mot android efter alla begränsningar jag upplever i detta system, låsningen till itunes, sAknad av flash, klent med manuella inställningar mm. Jag är alltså inte "macfrälst" ännu, ni som är, vad avgör ert val mellan paddan och ex galaxy?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ta ett tag för app:ar att uppgraderas till ny iOS version, så du får vänta tills producenten av mjukvaran släpper en uppdatering.

 

Vill poängtera att iPad inte är en Mac.

Mac är Macintosh, datorn med Mac OS X. Ipad är en iOS-enhet. Det enda den har med Mac att göra är att det är samma tillverkare, men det är verkligen två helt olika produkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

easy boy (r girl).. MP kommer säkert släppa en ios50 update snart.. ha lite is i magen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1318672733[/url]' post='1479545']

easy boy (r girl).. MP kommer säkert släppa en ios50 update snart.. ha lite is i magen

 

Det känns tryggt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1318669108[/url]' post='1479510']

Det kan ta ett tag för app:ar att uppgraderas till ny iOS version, så du får vänta tills producenten av mjukvaran släpper en uppdatering.

 

Vill poängtera att iPad inte är en Mac.

Mac är Macintosh, datorn med Mac OS X. Ipad är en iOS-enhet. Det enda den har med Mac att göra är att det är samma tillverkare, men det är verkligen två helt olika produkter.

Äpple som äpple, samma företagsfilosofi med inkompetensförklarande av dess kunder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört messenger pro, dvs msn i min padda under tidigare ios men med femman drar appen bara igån till inlogg sedan slut... Någon som har en lösning? Jag är ny mac användare men är nog åter på väg mot android efter alla begränsningar jag upplever i detta system, låsningen till itunes, sAknad av flash, klent med manuella inställningar mm. Jag är alltså inte "macfrälst" ännu, ni som är, vad avgör ert val mellan paddan och ex galaxy?

Du har redan öppnat en tråd i ämnet. Jag slår ihop med den. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äpple som äpple, samma företagsfilosofi med inkompetensförklarande av dess kunder...

 

Det är inte apple som skapat messenger pro. Klaga på utvecklarna av appen isf. De har haft flera månader på sig att uppdatea sin app till 5.0. Det är ren lathet att det inte fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört messenger pro, dvs msn i min padda under tidigare ios men med femman drar appen bara igån till inlogg sedan slut... Någon som har en lösning? Jag är ny mac användare men är nog åter på väg mot android efter alla begränsningar jag upplever i detta system, låsningen till itunes, sAknad av flash, klent med manuella inställningar mm. Jag är alltså inte "macfrälst" ännu, ni som är, vad avgör ert val mellan paddan och ex galaxy?

 

Passar det inte så köp då inte produkterna! :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1318920478[/url]' post='1480552']

Passar det inte så köp då inte produkterna! :utskallning:

 

Problemet är att produkten fungerade innan uppgraderingen till ios5. Jag hade kanske kunnat acceptera detta i Android med öppen källkod men i "idiotsäkra" ios ska man ju förväntas fixa det som inte fungerar allt för nöjda kunder eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...