d_st02 Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Just fått iordning på iOS 5 på både iPlattan å iMobilen men undrar lite över iCloud, de sägs ju att man skall kunna synka bilder från en iOS 5 enhet till datorn men för mig fungerar de då inte, hur gör man? Har en 3GS och en iPad 2 , båda med iOS 5 men får inte över bilder till iPhoto eller nåt med hjälp av icloud. Funkar bara med att överföra bilder etc mellan mobilen å plattan. Jag har också fått igång imessage på mobilen och de funkar fint mellan min mobil å sambons att skicka meddelanden men till plattab går de inte att skicka. De kommer upp ett meddelande på plattan om att mottagren inte är reggad för imessage, hur får man till de här? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rillob Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Vilken version av iPhoto har du? Du behöver 9 eller senare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
d_st02 Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 hm 8.1.2 ser Jag nu, då var det allså kört då Link to comment Share on other sites More sharing options...
barret Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Yepp om man inte vil betala 100 något för uppgraderingen.Borde ju gratis tycker man. Använder själv inte iPhoto så ofta så jag vet ej om det är värt pengarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.