Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Krash vid installation Windows med Boot Camp


Luther92

Rekommendera Poster

Hej! kan börja med att säga att jag är ny med mac.

 

Jag skulle lägga in windows 7 på min mac med hjälp av boot camp.

Allt gick bra och jag gjorde som det stod. När jag hade matat in windows skivan och den kört i gång så ånga jag mig och ville

avbryta. så jag kryssade den rutan men då startade datorn om sig och kom tillbaka till windows installationen.

 

Allt jag vill är att komma tillbaka ios igen men jag vet inte hur man gör. Snälla säg att det går att ordna?

 

Extremt tacksam för snabbt svar!

(ber om ursäkt om jag skrivit i fel kategori)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet! Jag flyttar tråden till Windows-avdelningen. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! kan börja med att säga att jag är ny med mac.

 

Jag skulle lägga in windows 7 på min mac med hjälp av boot camp.

Allt gick bra och jag gjorde som det stod. När jag hade matat in windows skivan och den kört i gång så ånga jag mig och ville

avbryta. så jag kryssade den rutan men då startade datorn om sig och kom tillbaka till windows installationen.

 

Allt jag vill är att komma tillbaka ios igen men jag vet inte hur man gör. Snälla säg att det går att ordna?

 

Extremt tacksam för snabbt svar!

(ber om ursäkt om jag skrivit i fel kategori)

 

Håll ned alt-tangenten när startplonget kommer från datorn. Därefter väljer du din MacOS startpartition och klickar enter. Därefter när datorn startat upp, går du till systeminställningar och klickar på startskiva och där väljer du macos som startskiva. Klart! smile.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!!!! :D du är min hjälte! trodde jag hade pajjat något :/ xD

Jag tror jag ska vänta med att lägga in windows tills jag kan mer om hur mac fungerar :)

Tack igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!!!! :D du är min hjälte! trodde jag hade pajjat något :/ xD

Jag tror jag ska vänta med att lägga in windows tills jag kan mer om hur mac fungerar :)

Tack igen :)

 

Ingen fara, men det är inget konstigt att köra Windows på macen, det gör jag själv för vissa program. Se bara till att installera 64-bitarsversionen, annars kan du inte använda allt ditt RAM-minne. smile.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...