Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mer luft ovanför sidhuvudet


CubeDude

Rekommendera Poster

Jag stör mig på att sidhuvudet ligger kant i kant med fönstret. Det borde vara lika mycket luft ovanför som på sidorna.

 

Och så borde ni byta ut all grafik så det ser ut som Mac och MacWorld.

 

Nu ska jag inte klaga mer för idag icon_wink.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läste nyss nånstans här att Nils skulle jobba på utseendet, nån gång. Kommer inte ihåg exakt vad han skrev

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog bäst att glömma vad jag skrev nyss

Jag hittar det inte själv, så det var antagligen nått jag bara fick för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stör mig på att sidhuvudet ligger kant i kant med fönstret. Det borde vara lika mycket luft ovanför som på sidorna.

Nu har jag suttit och läst detta ett par gånger och innan jag måste ta min medicin undrar jag bara om du verkligen menar att det ska vara ca:femton cm luft ovanför sidhuvudet? :lol:

 

>>Treebeard

 

Jag har sett det själv och jag kan inte glömma det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tänker jag faktiskt på Elgiganten eller nå't liknande när jag ser loggan, inte för att den är ful eller så men dock… :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag suttit och läst detta ett par gånger och innan jag måste ta min medicin undrar jag bara om du verkligen menar att det ska vara ca:femton cm luft ovanför sidhuvudet?

Finn ett fel: det är 25 pixlar vitt till vänster, 25 pixlar vitt till höger och 0 pixlar vitt högst upp icon_wink.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte bara på själva loggan, jag har tagit medicinen nu så allt är bra :D Jag tycker inte att det ser så hemskt ut dock, det är väl tocke där modernt di kallart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...