Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lifeproof iPhone-skal; någon som testat?


emil.nojd

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har beställt ett skal till min iphone 4 från http://www.lifeproof.com/ och tänkte höra om någon mer köpt detta och hunnit utvärdera. För er som inte sett detta tidigare finns en hel del videor här http://www.lifeproof.com/support_d/vid_instructions.php samt på deras facebooksida.

 

/Emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skalet och kan inget annat än att rekommendera det. Perfekt för mig som jobbar inom bygg. Men det är inget skal jag har på hela tiden. Gillar att ha mobilen utan skal. Men på jobbet är det ett måste.

 

Se till att testa det i vatten utan mobil först i 30-60 min för att kolla så att det inte läcker in. Och se till att den är helt smuts/damm fri i sömmarna varje gång du sätter på den för att inte det ska påverka tätheten. Följ instruktions videonorna som du länka om hur man tar på och av den.

 

Hade den i Kroatien i två veckor. Använde den under vatten osv. När jag kom hem såg den ut som när jag satte i den.

 

Väntar just nu på att de ska släppa bälthållare så jag slipper ha den i byxfickan.

 

Enda jag märkt är att ljud nivån på högtalaren är något lägre än när man inte har något skal på. Samt att man måste ha adapter kabeln för hörlurar eller att enda laddnings kabeln som passar är apples egna. Om man då inte köper adaptern de säljer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
richardtenggren

Jag beställde ett nu med! Tänkte perfekt att ha i skidbacken, när man springer eller fiskar:)

 

Är kvalitetskänslan bra? Jag beställde ett vitt jag. Hur är känslan på skärmen med skalet på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
1314312679[/url]' post='1464309']

Jag beställde ett nu med! Tänkte perfekt att ha i skidbacken, när man springer eller fiskar:)

 

Är kvalitetskänslan bra? Jag beställde ett vitt jag. Hur är känslan på skärmen med skalet på?

 

Antar att du fått ditt skal nu, skulle vara Nicke om du vill svara på din egen fråga; Hur är känslan på skärmen med skalet på?:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...