Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple + Motorola = sant


peth

Rekommendera Poster

Apple och Motorola har gått ut med att de tillsammans jobbar på en mobiltelefon som skall klara av att ladda ner och spela låtar från ITMS.

Mer att läsa i ämnet finns hos Macrumors

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya rykten säger nu att en "sleek and sexy" mobil med media card och USB kontaker, låter kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om den ser trevlig ut så måste jag ju sälja min S700i .... :( för en appletelefon vill man ju ha :)

 

det kanske är det här de ska ha 5gb-hårddiskarna till? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om den ser trevlig ut så måste jag ju sälja min S700i .... :( för en appletelefon vill man ju ha :)

 

det kanske är det här de ska ha 5gb-hårddiskarna till? :o

Ja, eller alla dessa flashminnen som det ryktas att de har beställt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobs poängterade att detta inte skulle bli en konkurrent till iPoden, snarare ett komplement....men visst skulle det vara kul med en telefon som piskar alla andra på fingrarna - tycker inte Motorola gör så snygga saker så det borde väl kunna bli något nytt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Typiskt att dom valde motor ola dom som bara har en battid på 2h o kass design :( hade vart skojigare om dom valt samsung eller LG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske dax för förändring då för motorola ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror att Sony hade varit en perfekt samarbetspartner.. Först kunde de ha jobbat med mobiler - SonyEricsson har ju de bästa telefonerna idag, sen kunde Sony trycka i PPC-prollar i Vaio-modellerna, och vips så hade vi en annan aktör på marknaden! Snacka om att det skulle ta fart på försäljningen :) Mac OS X skulle spridas som löpeld :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple är nog ytterst medvetna om vilken sammarbetsparter de väljer och vad de har för kapacitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och vad de har för kapacitet.

Kan inte ha valt efter batteri kapacitet i alla fall, förmodligen är det bara för att det är ett USA företag. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

USA-företag kan mycket väl vara en stor anledning till att Apple valde Motorola. Borta bra hemma bäst :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker osså att sony-ericsson har de bästa mobbarna idag, men att att de skulle pilla på deras design ser inte jag som ett bra drag...däremot att iTunes integreringen sprider sig...läste för något år sedan att bluetooth+ericsson+quicktime+apple var på gång, någon som vet hur det gick?

Förresten, bygger inte 3G på denna tekniken..? Man kan ju göra filmer för 3G telefoner med quicktime...jag ska lägga upp det på min sida om ett tag, mest som en kul grej B)

 

Jag tror inte sony-ericsson skulle vara intresserade av apples design mer än att de är uppenbart tillräkligt inspirerade av dem... :D (w00t) De behöver en bra konkurent :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror att Sony hade varit en perfekt samarbetspartner.. Först kunde de ha jobbat med mobiler - SonyEricsson har ju de bästa telefonerna idag, sen kunde Sony trycka i PPC-prollar i Vaio-modellerna, och vips så hade vi en annan aktör på marknaden! Snacka om att det skulle ta fart på försäljningen :) Mac OS X skulle spridas som löpeld :)

Det hade kanske varit så om Sony velat dela iTMS med apple...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

OK, sorry

 

Skulle ha läst meningen under bilden med :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motorolas designers är ju gravt synskadade allihopa. Inte är telefonerna några tekniska underverk heller. Trist att Apple väljer ett sånt icke-företag <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...