Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Exportera Things till OmniFocus


Jacob.lindberg

Rekommendera Poster

Jacob.lindberg

Jag ska använda detta script för att exportera mina todos i things till omnifocus.

det här är andra gången jag försöker använda ett färdiggjort applescipt - utan att lyckas.

 

jag öppnar det i applescript och trycker på KÖR. bör jag göra något annat oxå? förstår mig inte på applescripten, men är i behov av att emigrera mitt thingsbibliotek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Jacob

 

Jag hade inte brytt mig om skriptet..

 

jag hade skrivit in dom för hand.. Ja, jag vet att det säkert är jättemycket som du har att skriva in..

men jag hade sett detta som ett tillfälle att gå igenom alla mina åtaganden och "att-göra"-saker och kanske ändrat på strukturen över projekten och så vidare... alltså en re-evaluering av mina saker som jag ska göra. :huh:

 

 

my few cents..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jacob.lindberg

Hej Jacob

 

Jag hade inte brytt mig om skriptet..

 

jag hade skrivit in dom för hand.. Ja, jag vet att det säkert är jättemycket som du har att skriva in..

men jag hade sett detta som ett tillfälle att gå igenom alla mina åtaganden och "att-göra"-saker och kanske ändrat på strukturen över projekten och så vidare... alltså en re-evaluering av mina saker som jag ska göra. :huh:

 

 

my few cents..

 

Du har definitivt en poäng i det. Det blir som en extra review där man kan fråga sig själv "är det här verkligen något jag vill göra?" Även om det har sina fördelar så kommer jag varken att må särskilt bra i fingrarna efter allt kopierande och inklistrande eller kunna använda några script i framtiden där jag verkligen behöver det. Finns någon som lyckats med ett Applescript?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...