rubberwarrior Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Jag har ändrat mailadress på mitt iTuneskonto via datorn (iMac) men den har inte uppdaterats i min iPhone vilket gör att den inte godkänner mitt lösenord vid nedladdning av appar mm. Trodde att den skulle uppdatera direkt när man synkade den i iTunes men uppenbarligen inte, eller gör jag något fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Du får gå in i Inställningar->Affär och välja det konto du vill använda. (På iphonen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubberwarrior Posted June 22, 2011 Author Share Posted June 22, 2011 Tack för snabbt svar. Man tror kanske för mycket om apparaterna. Jag var tvungen att logga ut och logga in igen helt enkelt. Ser så simpelt ut såhär i efterhand.... Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.