Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad 3G Telia mobilabonnemang extra kort


feas1991

Rekommendera Poster

Tjenare

 

Beställde för några dagar sen ett extra sim kort till min iPad. Alltså tänkte ha ett sim kort i min mobil och en i min iPad som hör till samma abonnemang. Men när jag aktiverade sim kortet till iPaden så sluta kortet i min mobil att funka? Hör gör jag för att aktivera det igen? Eller är det bara att ringa till telia som gäller?

 

Snabba svar tack då jag behöver mobilen i jobbet !

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare

 

Beställde för några dagar sen ett extra sim kort till min iPad. Alltså tänkte ha ett sim kort i min mobil och en i min iPad som hör till samma abonnemang. Men när jag aktiverade sim kortet till iPaden så sluta kortet i min mobil att funka? Hör gör jag för att aktivera det igen? Eller är det bara att ringa till telia som gäller?

 

Snabba svar tack då jag behöver mobilen i jobbet !

 

Det kan bara finnas ett aktivt SIM-kort, du kan inte ha samma nummer aktivt på två kort.

Antingen har du eller Telia missuppfattat beställningen, men vad du skulle ha beställt är ett extrakort med eget nummer, ett nummer som är dolt. Tror det kostar 29:- i månaden.

Kan det vara så att Telia fattat det som att du ville ha ett ersättningskort, och som när det aktiveras avaktiverar det gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...