Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Då är man medlem här!


Album

Rekommendera Poster

Tjenare allihopa!

Jag heter Albin. Jag är nu hemma och är sjuk. Har jävligt ont i halsen, hostar ofta, och har feber. Nu hade man önskat man var en Mac så man var helt immun mot allt sådant. Vad kan man mer säga om mig? Jag gillar teknik, bilar, kläder, foto och att må bra. Jag har en iMac 27" från 2009 som jag har lagt i en SSD och mer ram i. Jag har även en iPhone som är nästan som en soulmate den är med mig överallt. Där har man Angry Birds, nog ett av de få spel som jag verkligen älskar. Kul story, banor som är ibland svåra, ibland lätta och så man får tänka lite hur man ska göra :) Har det även på 27"an där upplevelsen att köra det är helt awsome! Jag känner jag har dock problem med min iMac och SSD. Kanske så man kan få hjälp av någon här? :) Ha det så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet

 

Har du frågor eller problem så postar du bara dem i rätt forumdel så skall vi försöka hjälpa dig så gott det går!

Tackar,Jag ska nog starta en tråd om en stund :)

 

Hej o välkommen.. :kaffe:

 

Tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet

 

Har du frågor eller problem så postar du bara dem i rätt forumdel så skall vi försöka hjälpa dig så gott det går!

Så har nu gjort en tråd hoppas du eller någon kan hjälpa mig nu.

 

Välkommen hit! :)

 

Tackar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej och välkommen! :pompoms:

 

Krya på dig! (och lägg gärna till informationen om vilken dator du har i din användarprofil)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej och välkommen! :pompoms:

 

Krya på dig! (och lägg gärna till informationen om vilken dator du har i din användarprofil)

 

Hej och tack, Jag tog förrut hostmedicin får se om man blir en aning bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...