vaikzur Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Tjena! Fick hem mina Sennheiser MM400 idag och anslöt dom till min 3GS och allt verkade fint. Sen när jag skulle testa att ringa med dom så blir det inget ljud i varken hörlurar eller i mikrofonen. Det är som om dom helt stängs av så fort man ringer o sen sätts på när man lägger på! :S Någon som har något tips! Man vill ju att sina 1800kr hörlurar ska funka som dom ska! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Flyttar tråden till rätt avdelning. /moderator Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasmusa Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 kolla om det är fickludd i hörlursjacket +att hörlurarna sitter i riktigt ordentligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaikzur Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 Dom går via bluetooth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.