goranlin Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Jag chattar ofta med en kompis i Gmail men inget sätt att göra detta på iPad? Hur gör man? Eller måste man använda något annat chatprogram? Vilket är i så fall bäst enligt din mening och varför? Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeforce Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Ladda ner en chatt app från appStore typ BeejiveIM, den har jag å är jätte nöjd. Den kostar dock några kronor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stetch Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 IM+ för iPad är bättre. Beejive är bättre till iPhone. (Helt egen åsikt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Flyttar tråden till rätt avdelning. /moderator Link to comment Share on other sites More sharing options...
looptroop Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Är på jakt efter samma sak, typ whatsapp för att kunna "chata"/ "smsa" mellan paddan och iphonen? Utan att lägga till massa facebook och annat skit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebbe Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Använder också IM+ funkar bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandrew Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 IM+ här med och den funkar riktigt bra tycker jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.