Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tjena säger axelmannen


axelmannen

Rekommendera Poster

Tjena,

då var det väl dags att bli medlem själv.

Jag får väll presentera mig själv då.

Hej jag heter Axel och är 11 år, jag är data intreserad och har varit det i hela mitt liv.

Varför jag kallar mig axelmannen

När jag var liten så brukade min pappa kalla mig det, så det är därför tyckte jag att det passade.

Hur jag upptäckte mac

Under mitt liv har jag stött på flera macar men det var först vintern 2009 jag fick testa det,

det var när jag var hos en av mina kompisar som bara hade mac.

Jag tyckte att gränssnittet var konstigt men samtidigt enkelt och intressant, så jag började kolla upp

om mac på nätet och sen blev jag frälst.

Hemma hos mig finns det inga macar ännu men pappa tycker att det ska bli ändring på det (han hade själv en mac classic II som han tyckte var jätte bra) .

Snart är det jul och då får man ju hoppas ( en mac får väl bli en kombination mellan födelsedagspresent och julklapp).

Andra intressen

Jag fäktas, spelar tennis, åker skidor men för att vara ärlig så gillar jag inte fotboll (jag fler intressen som inte är lika stora som t.ex. vanlig skateboard och finger skateboard).

Förut (för 1år sen) älskade jag lego också.

Jag är nog beroende av apple jag har t.o.m. en apple tröja,keps penna och nyckelring från när jag var i Cupertino ( mina kusiner bor där).

Jag är född den 30 januari 1999.

MVH axlmannen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VÄLKOMMEN HIT!!!

 

Här kommer du att lära dig mycket.

 

Finns många klocka huvuden att rådfråga.

 

Inga frågor är för dumma här men läs gärna avdelningen "Hjälp, jag är nybörjare på Mac".

 

 

Här kommer du att trivas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej och välkommen! :pompoms:

 

Vi får hoppas att tomten kommer med en Mac!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi både en Axelman och en Axelmannen... förvirrande stjarnsmall.gif

 

Men välkommen, vi hjälper gärna till med kolla gärna på forumet om din fråga redan är besvarad innan du postar... kramis.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

´Här är några grejer till om mig, jag bor i luxemburg ,kan nästan prata flytande franska och är scout.

Tack för berömmmelsen alix och att fäktas är jätte kul. Det där med attt det finns en till axelman kmmer bli lite förvirrande men det kan man nog leva med.

 

"Ps"

ni är otroligt snabba på att svara här

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

´Här är några grejer till om mig, jag bor i luxemburg ,kan nästan prata flytande franska och är scout.

Tack för berömmmelsen alix och att fäktas är jätte kul. Det där med attt det finns en till axelman kmmer bli lite förvirrande men det kan man nog leva med.

 

"Ps"

ni är otroligt snabba på att svara här

 

 

 

 

Trevligt, hur kommer det sig att ni bor i Luxemburg? Hur är det att bo där? Nyfiken....

 

Är det billigare med äppelprodukter där än i Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor i luxemburg för min pappa fick jobb där ch flyttade dit inann jag föddes.

Att bo i luxemburg känns annorlunda ingen filmjölk, inga havrekuddas brist på julmust, prinskorvar och köttbullar.

Men de gör väldigt goda korvar härbiggrin.gif

Tur att det finns en scanshop här (skandinaviska shopen).

Äppel grejerna är inte så mycket billigare. Irriterande att alla tangentbord här är azerty.

För att bo här är det bra ifall man kan prata franska, luxemburgska (nästan som en dialekt av tyska men med annorlunda ordungefär som att gemföra svenska och danska) eller tyska. Engelska går också bra, men jag ar stött på sådana som bara vill prata något av 3 språken som jag nämde tidigaredry.gif

Det kan vara riktigt irriterande. Jag går i en skola som europaskolan (en privatskola) där jag går i en svensk klass).

Men det är kul att bo här och skönt på sommaren när det blir 30 till 35 C* Men jag saknar havet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...