Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny nyhetsred!?!


Axelman

Rekommendera Poster

Hej du nye nyhetsred! Är jag den ende som har missat det?? Vem är du ifrån? (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Simon Grabiec står det! Spännande!! Välkommen till oss på forumet! :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec

Tackar, tackar! :D

 

Ny på forumet är jag dock inte, har bara bytt namn från "sg". B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, tackar!  :D

 

Ny på forumet är jag dock inte, har bara bytt namn från "sg".    B)

HEHE!! Medlem nr 20.......... jojo!! Inte ny.... :blush: Jag har inte hunnit köpa nyaste MW. Du kanske presenterar dig där. Annars är du välkommen med ord och bild i denna tråd även för dem som inte köper MW av någon konstig anledning.... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har bara bytt namn från "sg".    B)

Det borde väl alla förstått :P:lol:

 

Jag har också undrat lite, men inte okmmit ihåg att fråga :blush: Det kan bli så ibland ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Välkommen (tillbaka?)! :)

 

Inte för att vara sån alltså, men... söker ni en korrekturläsare på macworld nu? Här på forumet spelar väl inte stavning så speciellt stor roll, men på nyhetsplats tycker man ändå att det borde dubbelkollas så att allt blir rätt. Fast jag ser ju förstås hellre fler nyheter än färre stavfel (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec

Jag försöker hålla tyrcckfelsnisse stången så hårt det går men ibland lyckas han ställa till det ändå. Du får gärna påpeka stavfel så åtgärdar jag dem. :crossfingers:

 

Så ser han ut, förresten:

tfnisse2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis sg till din nya uppgift!!!

 

Lycka till!! :tummeupp: :cake::cake::)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEHE!! Medlem nr 20.......... jojo!! Inte ny....  :blush:  Jag har inte hunnit köpa nyaste MW. Du kanske presenterar dig där. Annars är du välkommen med ord och bild i denna tråd även för dem som inte köper MW av någon konstig anledning.... (w00t)

Kul att citera sig själv!! :vissla: Men hur vor det med lite info om dig....?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen (tillbaka?)! :)

 

Inte för att vara sån alltså, men... söker ni en korrekturläsare på macworld nu? Här på forumet spelar väl inte stavning så speciellt stor roll, men på nyhetsplats tycker man ändå att det borde dubbelkollas så att allt blir rätt. Fast jag ser ju förstås hellre fler nyheter än färre stavfel  (w00t)

Ibland faller det bort hela ord... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...