Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad och kondens?


Stetch

Rekommendera Poster

Goddag.

 

Jo jag tillhör den typen av människor som är fruktansvärt rädd om mina saker..

Och nu har jag nyligen inhandlat en iPad som har använts till allt möjligt.

Naturligtvis vill jag ha med den överallt och eftersom vi bor i kalla Sverige (just nu) så undrar jag hur känslig den är för kondens.

 

För nuvarande lägger jag ner den i lådan och sen lindar 2 tröjor om. Är jag galen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar vad du menar. skulle helst vilja ha två. en jag använder, en som får ligga kvar i sitt paket och vara fin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha!

Ja det hade varit kalas :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade min under älgjakten, kan rekommendera Apple iPad case. Den klara sig fint i bastuvarm jaktstuga, minusgrader, blåsväder, en utskällning samt onykterhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

XD

Det avgjorde saken. Tack för svar. Då behöver jag inte oroa mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag vore dig så skulle jag fortsätta att vara extremt rädd om den. Bara för att 1 person har svarat att hans iPad har klarat älgjakten och lite till så skall du nog fortsätta att vara extremt rädd om den!

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpten en mössa åt min från belkins när jag har den med mig på vift...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder min iPad till att skrapa bilrutan fri från is och snö. Gått bra än så länge och rutan blir isfri.

 

Annars, ett tips när iPhonen skall med ut på fuktiga äventyr. iom att det är glas både på fram- och baksida kan man dra ett varv med självvulkande tejp runt sidorna. Då blir den vattentät, och tejpen är lätt att avlägsna när äventyret är över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...