Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Airplay från iPad med 4.2


Mr S

Rekommendera Poster

Helt underbart!

Kör nu spotify från min 3GS till AirportExpress.

Vad mer kan man önska?? Allt bara fungerar!

 

Nu kommer jag fylla hela huset med ljud =)

 

Äntligen har utvecklingen nått framtiden =)))

 

Så det fungerar bra också med 3GS? Jag tänkte först att det kanske inte blir lika bra ljud och så som det blir från iPad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag fattar inte riktigt... så poängen med Airplay är att man kan skicka ljud och bild utan att gå via iTunes?

 

i så fall - betyder det att jag då kan skicka bild till min ATV gen2 utan att behöva formatera om och skicka via Itunes utan tex spela direkt från VLC, SVT Play etc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte riktigt... så poängen med Airplay är att man kan skicka ljud och bild utan att gå via iTunes?

 

i så fall - betyder det att jag då kan skicka bild till min ATV gen2 utan att behöva formatera om och skicka via Itunes utan tex spela direkt från VLC, SVT Play etc?

 

Till den nya TV kommer det fungera med bild så småningom, men i dagsläget är det nog bara ljud tror jag. Men ja, ljud och bild kan skickas till den nya TV. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till den nya TV kommer det fungera med bild så småningom, men i dagsläget är det nog bara ljud tror jag. Men ja, ljud och bild kan skickas till den nya TV. =)

 

...utan att gå vi iTunes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...utan att gå vi iTunes?

 

jag svarar mig själv - nja, man slipper konvertera filerna i handbrake men läser in dem i paddan via itunes. Mao, helt episkt!

smidigt värre!!! min dag är gjord! man undrar ju hur apple kunde tillåta detta?

 

Nu är ju min fråga som följande - kan jag redan nu via vlc streama med airplay till min ATV??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...