Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Microsoft: iPodanvändare är TJUVAR!!


Axelman

Rekommendera Poster

Måste bara lyfta fram MW-s artikel om iPodanvändare är tjuvar! Det är så kul så det är inte sant!! Det roligaste är att förmodligen kör de flesta användare av iPod Windows......... :vissla: (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att personer som jobbar på/för microsoft skall vara försiktiga med vad de betecknar som kriminellt beteende… ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att personer som jobbar på/för microsoft skall vara försiktiga med vad de betecknar som kriminellt beteende…  ;)

De ska vara försiktiga med att säga nåt alls!! :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Hej!

 

Han kanske borde akta sig för att anklaga iPod användare det kan gå mycket illa :D:lol:

 

Så nu är vi både tjuvar och mördare ja vi iPod folket är verkligen samhällets avskum :lol::ph34r: (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steve Ballmer : Jag har fyra ord

 

 

 

I have no deoderant! :sick:

 

 

jag skulle vilja se Steve Jobs eller Phil Schiller hoppa runt så där (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad i helvete?! :o Är det där på riktigt? Det ser ju ut som något från Family guy, ju! Helt otroligt. Visst, man kan showa. Men det där är ju mer likt en epileptiker på xtc. Han är ju helt störd. Men det klart, använder man Windows så länge kanske man får dessa bieffekter?

 

- "I've got four words for you; I love this company" *flippar ur och vrålar som en neadertalare*

- "Well I've got four words for YOU: "No one else does!" *Slänger en banan till apan*

 

-- Patrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta illustrerar verkligen två olika företagskulturer :lol: Jämför Jobs presentationer och denna borderlineperson. jag tror att det är symtomatiskt. Vad var det Jobs sa i en intervju? : "Microsoft...well...they just don't have any culture."

 

:lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad i helvete?!  :o Är det där på riktigt? Det ser ju ut som något från Family guy, ju! Helt otroligt. Visst, man kan showa. Men det där är ju mer likt en epileptiker på xtc. Han är ju helt störd. Men det klart, använder man Windows så länge kanske man får dessa bieffekter?

 

- "I've got four words for you; I love this company" *flippar ur och vrålar som en neadertalare*

- "Well I've got four words for YOU: "No one else does!" *Slänger en banan till apan*

 

-- Patrik

Precis så känner jag mig när jag har kört Windows! Jag förstår honom!! :pinch::sick:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe (klicka här) (w00t)  (w00t)  (w00t)

hAhahahahAHAHAHaHAhahHAAH :lol: :lol: :lol: :lol: (w00t) (w00) (w00t) !!!

Kul att du har hittat videon igen :D ...

så här skrev jag om den 3 september förra året:

 

" LOL det borde finnas en omröstning för årets bottennapp också

 

jag minns fortfarande ett av microsofts möten där herr Balmer gick

bärsäkargång i lokalen

 

om man vill avskräcka inbitna Windows anhängare så kan man

köra devisen " se vad som händer dig om du kör Windows

du förlorar inte bara din fru utan blir utkörd av portvakten också" "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows XP:T - nu med tvångströja på köpet......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

he he he, Microsoft :rolleyes:

Dom som kommer att använda deras mp3 spealre när den kommer snart kommer dom

att vara 100 % hederliga då, jag tror inte det :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Apple's iPodanvändare är tjuvar.. köp vår wma-spelare så umgås du bara med hederliga användare."

 

Eller vad är det dom försöker säga?

Typiskt Microsoft, alltid ute efter att förstöra stämningen i vilken bransch dom än ger sig in i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

he he he, Microsoft  :rolleyes:

Dom som kommer att använda deras mp3 spealre när den kommer snart kommer dom

att vara 100 % hederliga då, jag tror inte det  :shifty:

Det vet ju alla, att de som kör microsofts operativsystem, alla är hederliga, och inte har några piratkopierade filer :vissla: :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...