Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ozmodiar - Homer Simpsons hemliga vän


Ozmodiar

Rekommendera Poster

Hej!

 

Tänkte presentera mig lite kort - kallar mig själv för Ozmodiar - håller mig mest till de bärbara enheterna i forumet även om en Mac är på gång. totaltgalen.gif

 

Har haft alla generationers iPhones och på den banan kom jag in på Mac. Har alltid varit intresserad av lite alternativ miljö jämfört med Windows och blev helt slagen av iPhone och dess stabila operativ. Har tidigare även kört Linux av olika slag och Windows i perioder, men har nu alltså bestämt mig för en Mac. Har nyligen beställt en iPhone 4 från Halebop som man ihärdigt sitter och väntar på - annars är man väldigt sugen på en iPad också.

 

Jag studerar till att bli jurist och har många år kvar innan man blir examinerad. Är aktiv som fotograf på fritiden och arbetar därefter mycket med media när jag sitter vid datorn. Tränar även både styrketräning och olika former av kampsport, och älskar att ha ett aktivt liv i stadsmiljöer.

 

Apple har det som jag alltid har sökt, och ser inget direkt negativt med varken mjukvaran eller hårdvaran.

 

Är strax över tjugo och lite udda utav mig - som alla andra här i världen.

 

Läser även mycket på fritiden, och där inkluderas även MacWorld.

 

Hoppas ni står ut med min bitterhet i forumet. utskallning.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, välkommen. Titta in i papperskorgen, där finns många intresserade av foto, amatör och proffs och ibland flyter det upp trådar i ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej och välkommen! :pompoms:

 

Du skriver att du är sugen på en iPad, men i din info står det att du har en...? :detvarintejag:

 

och varför bitter? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen. :)

 

Hoppas du blir nöjd med din mac.

Tack - det hoppas jag med!

Ja, välkommen. Titta in i papperskorgen, där finns många intresserade av foto, amatör och proffs och ibland flyter det upp trådar i ämnet.

Tackar för tipset! Får ta en kik på det. Kanske bidra med något själv någongång också. lnr%20(22).gif

Tjenahej och välkommen! :pompoms:

 

Du skriver att du är sugen på en iPad, men i din info står det att du har en...? :detvarintejag:

 

och varför bitter? :fundersam:

Tack damen. policeman.gif

 

 

Bra att du sa det. Jag har lånat en iPad under en längre tid som jag hade tänkt att köpa - men bestämt mig för att vänta tills den lanseras i Sverige så kan man passa på att köpa Wifi + 3G modellen. Får ändra det.

 

Bitterheten kommer från att man är ung och lite halvrebellisk, diggar aristokratin och gillar att vara allmänt besserwisser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...