Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Utvidgad Ignoreringsfunktion


lheidner

Rekommendera Poster

Skulle gärna se att man kan ha utvidgad ignorerings funktion, typ som det är på 99.mac, då man slipper läsa inlägg på användare man inte finner intressanta.

Smaken är ju som baken, och det underlättar om man som jag inte är intresserad av att läsa fjant, vilket jag verkligen inte är.

Nu vet jag inte i och för sig hur mycket av den varan som är här eftersom jag inte varit här mycket,

men tycker integritetsskyddet är mycket viktigt, och dessutom ökar integriteten på forumet.

Så att det inte urartar och blir lååååga vibs och integritetslöst, som på tex macnytt.

 

Annars toppen med ett nytt fräsht forum. Great Work!!

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Just ignoreringsfunktionen är inte något jag kan styra över. Jag lärde mig tillräckligt för att sätta upp de här forumen, men jag kan inte programmera php.

 

Angående låg nivå så får vi väl hjälpas åt att hålla nivån uppe ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja så länge man slipper "överfall" hjälper jag gärna till med att hålla nivån uppe......

 

(du kan väl notera önskemålet inför framtiden i alla fall)

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gärna se att man kan ha utvidgad ignorerings funktion, typ som det är på 99.mac, då man slipper läsa inlägg på användare man inte finner intressanta.

Smaken är ju som baken, och det underlättar om man som jag inte är intresserad av att läsa fjant, vilket jag verkligen inte är.

Nu vet jag inte i och för sig hur mycket av den varan som är här eftersom jag inte varit här mycket,

men tycker integritetsskyddet är mycket viktigt, och dessutom ökar integriteten på forumet.

Så att det inte urartar och blir lååååga vibs och integritetslöst, som på tex macnytt.

 

Annars toppen med ett nytt fräsht forum. Great Work!!

 

:)

Menar du något i stilen att man själv väljer bort inlägg från läsare som inte är blonda, bor i Fittja eller Rosengård o dyl?

Något i stilen "Nür für Deutsche"? Så att trots att de finns, så syns de inte?

Ska man inrätta någon speciellt hörna för de?

Räcker inte att forumets moderator leker polis/ordningsman?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du något i stilen att man själv väljer bort inlägg från läsare som inte är blonda, bor i Fittja eller Rosengård o dyl?

Något i stilen "Nür für Deutsche"? Så att trots att de finns, så syns de inte?

Ska man inrätta någon speciellt hörna för de?

Räcker inte att forumets moderator leker polis/ordningsman?

 

Kanske inte riktigt så, men jag (som 42-årig kvinna) kanske inte har samma behov eller humor som yngre (15-25 åriga pojkar eller äldre förtvivlade män, speciellt om de uppträder respektlöst) Inlägg som jag tycker kan bli väldigt tröttsamma att scrolla förbi.

Sen finns det andra som av andra anledningar, politiska, religösa etc kan känna något liknande.

Och jag tycker nog att moderatorer är totalt nödvändigt på sådana här forum, utan det urartar de väldigt lätt, eftersom då råder för det mesta minsta gemensamma nämnare.

Folk kan bete sig väldigt dåligt på forum, eftersom de slipper se dig i ögonen när de häver ur sig saker,

och det finns inga större möjligheter att egentligen försvara sig, det enda man kan göra är att lämna stället.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du något i stilen att man själv väljer bort inlägg från läsare som inte är blonda, bor i Fittja eller Rosengård o dyl?

Något i stilen "Nür für Deutsche"? Så att trots att de finns, så syns de inte?

Ska man inrätta någon speciellt hörna för de?

Räcker inte att forumets moderator leker polis/ordningsman?

 

Kanske inte riktigt så, men jag (som 42-årig kvinna) kanske inte har samma behov eller humor som yngre (15-25 åriga pojkar eller äldre förtvivlade män) Inlägg som jag tycker kan bli väldigt tröttsamma att scrolla förbi.

Och jag tycker nog att moderatorer är totalt nödvändigt på sådana här forum, utan det urartar de väldigt lätt, eftersom då råder för det mesta minsta gemensamma nämnare.

Folk kan bete sig väldigt dåligt på forum, eftersom de slipper se dig i ögonen när de häver ur sig saker,

och det finns inga större möjligheter att egentligen försvara sig, det enda man kan göra är att lämna stället.

:)

Jag är en 53 årig man och kan säga att man kan få mycket hjälp ibland av just 20-25 åringar.

Inte alla unga människor som är onda och jag tror att det blir nog bäst om man låter moderatorer sköta ohyran som påhopp och opassande språk. Det brukar de sköta ganska bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en 53 årig man och kan säga att man kan få mycket hjälp ibland av just 20-25 åringar.

Inte alla unga människor som är onda och jag tror att det blir nog bäst om man låter moderatorer sköta ohyran som påhopp och opassande språk. Det brukar de sköta ganska bra. :)

 

Absolut, men vad jag är ute efter är VALMÖJLIGHETEN om och när man upptäcker att någon användares synpunkter inte är särsklit intressanta för en själv. Tiden är inte obegränsad tyvär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...