Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vem är MacMalte!


MacMalte

Rekommendera Poster

eehm...

Hej jag heter Malte (oväntat) jag är 13 år och är ganska ny på mac...

Efter att ha bara haft en massa skruttdatorer (pc se bild) i 12 år så började jag bli väldigt trött på ALLA DESSA J*V*A Hårdiskformateringar och projekt som försvinner och virus!irriteradtjej.gif...

så nu sitter jag på en mac ... eller ... jag har en mac och jag sitter i en stol.... ninja.gif

jaa då vet ni lite om mig... Och förhoppningsvis så tror ni inte att jag är helt galen...

post-53988-1272990828,75_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle vi tro att du är galen?........................... Absolut inte.........:fulfejs:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej o välkommen! :pompoms:

 

Här e vi alla lite smågalna :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En som har kanelbullar som avatar måste vara en kanonkille!!! :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En som har kanelbullar som avatar måste vara en kanonkille!!! :pompoms:

 

Kanelbullar galetglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanelbullar galetglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gifgaletglad.gif

Jisses, inte nog med att det redan finns en semmelprofet på forumet, nu skall det bli kanelbullar också - som upplagt för en ny typ av datorkrig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man lite galen så underlättar det bara. borstatanderna.gif

Välkommen hit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses, inte nog med att det redan finns en semmelprofet på forumet, nu skall det bli kanelbullar också - som upplagt för en ny typ av datorkrig :)

Ja, nu blir det nog andra bullar... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Montana87

haha fantastisk presentation!

 

Välkommen

 

 

P.s KANELBULLAR!!! :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen

Välkommen till vårt forum. Det var ingen dålig maskin som första Mac. Det ända galna är att man inte bytt tidigare ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses, inte nog med att det redan finns en semmelprofet på forumet, nu skall det bli kanelbullar också - som upplagt för en ny typ av datorkrig :)

 

Jamen kanelbullar är bättre än Mac! :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen kanelbullar är bättre än Mac! :totaltgalen:

 

Ja iallafall att äta XD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till vårt forum. Det var ingen dålig maskin som första Mac. Det ända galna är att man inte bytt tidigare ...

 

att det inte är en dålig första maskin håller jag med om ... hårdisken är det värre med 200 gb har ca 70 kvar och jag har haft datorn sen den 6 aprill

det är ju det ända negativa när man citation.gifköpercitation.gif så många filmer spel och musik...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...