Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 3.1.3


andreasberg

Rekommendera Poster

Hallå är ny här på forumet så vet ej riktigt om denna frågan redan har kommit upp så om ni har lite tålamod med mig så vore det fint :propellerbaver:

 

Till frågan! Tror ni att det kommer ta långtid tills Jailbreak och Unlock kommer till iphone 3gs 3.1.3.

Trög som jag är uppdatera jag den ju. Har köpt min iphone i usa så den är helt onödig just nu . vore tacksam för svar så snabbt som möjligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ett par månader förra gången så det tar nog ungefär lika lång tid denna gången. OM ngn ens lyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ett par månader förra gången så det tar nog ungefär lika lång tid denna gången. OM ngn ens lyckas.

ok :irriteradtjej: så allt det dom andra snckar om ! pwnagetool och sn0wbreeze ,mm . fungerar igenligen inte ? haha för min mobil bara hänger sig så måste installera om skiten :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok :irriteradtjej: så allt det dom andra snckar om ! pwnagetool och sn0wbreeze ,mm . fungerar igenligen inte ? haha för min mobil bara hänger sig så måste installera om skiten :P

 

Pwnagetool är jailbreak och upplåsning som bara funkar OM man har gamla basebandet innan 5.11.

Det finns i dagsläget INGET sätt att låsa upp senaste basebandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pwnagetool är jailbreak och upplåsning som bara funkar OM man har gamla basebandet innan 5.11.

Det finns i dagsläget INGET sätt att låsa upp senaste basebandet.

Ok ! aja får väl som alla andra vänta på att den nya jailbreak ska komma ut så fall! tack så mycket för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...