Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MBP 15" 2.53Ghz (mid 2009) + Intel X25-M G2 80GB


tic24

Rekommendera Poster

Skulle gärna vilja veta om nån här kör just den kombinationen och kan säga om det funkar.

Är väldigt sugen på att köpa en SSD disk !

 

Köpte tidigare en seagate 7200 disk men den gick inte att köra i sata 3gb men kanske en intel ssd funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör med en Intel X25-M G2 disk i min bägge mina MBP och det funkar riktigt bra. Batteritiden har blivit bättre och maskinen är i stort sett knäpptyst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör med en Intel X25-M G2 disk i min bägge mina MBP och det funkar riktigt bra. Batteritiden har blivit bättre och maskinen är i stort sett knäpptyst.

 

Okej, men är det just modellen som jag beskriver du kör med ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en 15.4# 2.8Ghz och en 13.3# 2.53Ghz ifrån 2009 så exakt samma är det inte, men jag har svårt att se att det skulle spela någon större roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en 15.4# 2.8Ghz och en 13.3# 2.53Ghz ifrån 2009 så exakt samma är det inte, men jag har svårt att se att det skulle spela någon större roll.

 

Okej..dom sa när jag hade in min för problemet med 7200 disken att det var just ett problem med just 15.4" och 2.53ghz som gjorde att det gick så slött med den men att apple jobbade på en lösning men än har det inte dykt upp nå.

 

Känns som dumt att köpa en och sen så funkar det inte och så står man där med en disk som inte går att använda i den här datorn iaf :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...