Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Behöver lite hjälp att värdera min MBA


Gäst

Rekommendera Poster

Hej

 

Är det någon som kan ge mig en vetting värdering på min MacBook Air så jag kan sälja den

utan att skämmas till min svåger? :bultandehjarta:

 

Den köptes i december 2008 för cirka 22.000 och har 1.86Ghz processor. 2GB Ram (tror jag)

120GB SSD Harddrive. Inga fel på den. Inga märken. Helt enkelt fantastisk. Han får den med

iLife 09 samt med både SL och Leopard skivor och ett softcase att bära den i...

 

Är 15.000 för mycket tycker ni experter? :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker faktiskt att http://www.mac2sell.net/ är lite väl generösa med deras prissättning.

Bättre att kolla på Tradera på avslutade annonser så får man priset på vad folk faktiskt är beredda att betala :)

Ett pris jag gissar på är runt 8000:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker faktiskt att http://www.mac2sell.net/ är lite väl generösa med deras prissättning.

Bättre att kolla på Tradera på avslutade annonser så får man priset på vad folk faktiskt är beredda att betala :)

Ett pris jag gissar på är runt 8000:-

 

runt 8000 för 1.86Ghz Intel Core 2 Duo med 2 GB Memory DDR3 och 128GB SSD tillsammans med iLife (och iWork) 09

samt lite Def Leppard skivor och en "snygg" pollyproppanol case att bära detta mästerverk i ?

 

Njae... Det låter på tok för billigt för en 14 månader gammal MäckBook Äär :propellerbaver:

 

"folk" förresten? Det är min svåger vi snackar om :utskallning: (hehe)

 

Tack ändå Jarting.. 10 minst får han pröjsa... oavsett tradera :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en uppsjö av annonser ute där även SuperDrive ingår för under 10.000 kr. Med detta i åtanke samt att det är din svåger som är köparen hade jag personligen inte tagit mer än 8.000 kr för den. Hade jag sålt den till någon annan hade jag dock höjt priset med en tusing eller två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...