Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluetooth på 3gs


Lt_jas

Rekommendera Poster

Har precis införskaffat mig en iPhone 3gs. ÄR kanon nöjd dock så vill inte bluetoothen som jag vill. Har följt instruktionerna på Apples hemsida.

Problemet är att andra enheter ser Iphone men den står bara oh söker. Är det något jag kan åtgärda eller ska den lämnas in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka bilder och dyl mellan andra tfn snabbt.

 

Det går inte.

 

Finns för tillfället bara stöd för Headset (inkl A2DP) och nätverksprofilerna. Och med tredjepartsprogram från AppStore kan man skicka saker till andra iPhone med samma tredjepartsprogram installerat.

 

Bilder skickar du enklast till andra telefoner med mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte.

 

Finns för tillfället bara stöd för Headset (inkl A2DP) och nätverksprofilerna. Och med tredjepartsprogram från AppStore kan man skicka saker till andra iPhone med samma tredjepartsprogram installerat.

 

Bilder skickar du enklast till andra telefoner med mail.

 

 

Har testat bluetooth headset (sonyericson) på min 3Gs och det fungerar inte helt klockrent, kan varken sätta på musiken eller stänga av via headsetet, lyckas jag sätta på musiken via headsetet så kan jag inte stänga av den. Lyckas jag stänga av den via headsetet så kan jag inte sätta på den igen :superirriterad: Utan få plocka fram iPhonen och göra manövern där, börjar bli lite jobbigt kan jag säga

 

Tips om bra Bluetooth headset till 3Gs som fungerar med alla funktioner så spm höja och sänka ljudet, svara, sätta på musiken och även ha möjlighet att stänga av musiken utan att behöva knappa på telefonen mottages med tacksamhet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat bluetooth headset (sonyericson) på min 3Gs och det fungerar inte helt klockrent, kan varken sätta på musiken eller stänga av via headsetet, lyckas jag sätta på musiken via headsetet så kan jag inte stänga av den. Lyckas jag stänga av den via headsetet så kan jag inte sätta på den igen :superirriterad: Utan få plocka fram iPhonen och göra manövern där, börjar bli lite jobbigt kan jag säga

 

Tips om bra Bluetooth headset till 3Gs som fungerar med alla funktioner så spm höja och sänka ljudet, svara, sätta på musiken och även ha möjlighet att stänga av musiken utan att behöva knappa på telefonen mottages med tacksamhet :)

 

Mitt gamla Sony Ericsson HBH-DS970 klarade allt detta. Det som inte funkar är att byta låt, men det funkar inte med något bluetoothheadset eftersom Apple inte har implementerat AVCRP-profilen. Det gick däremot att starta röststyrningen från headsetet och sedan tala om för telefonen vad den skulle göra (spela nästa och så vidare), men det är ju lite drygt att gå runt och ropa kommandon för sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...