Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Det var jag som kasta"


Sternis

Rekommendera Poster

Hahaha... som det har gäckat mig!!

 

 

"skogsturken"

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Bra där" är ett märkligt uttryck. Verkar vara vanligt bland 08:or.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Bra där" är ett märkligt uttryck. Verkar vara vanligt bland 08:or.

 

Vad är det för märkligt med det? Finns ju betydligt knepigare uttryck här i världen!

 

Jag är ingen 08:a men det händer att jag använder mig av det uttrycket också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är från Götlabarrg

 

tror uttycket kommer därifrån från början (LOL)

skyll på oss istället (hehe)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att veta att Aftonbladets reportrar ägnar sin tid åt nåt vettigt istället för att slösa bort den på svält, arbetslöshet, krig och annan sån där skit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flashback forum borde verkligen någon tipsa aftonbladet om. Finns otaliga trådar om skogsturken där. Folk har t om ringt han som kasta och själva huvud personen. Det har gjort oändligt med parodier om det och diskuterats sida efter sida.

 

Heja aftonbladet för bra journalistik :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste inte ens att det fanns en sån film, än mindre att det fanns ett nyhetsvärde i den. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aftonbladet… Suck. Fast originalfilmen var lite kul. "Skogsturken" var ju lite roligt uttryck - han var ju lite skogstokig även om han säkert inte var turk.

 

"Bra där" är ett märkligt uttryck. Verkar vara vanligt bland 08:or.
Kan inte tänka mig att någon säger "bra där" annat än i meningar som "Vi hade det bra där". Vad skulle "bra där" betyda?

 

Vad gör man på en frissbigolfbana förresten? :borstatanderna:

 

(Och beskyll inte oss 08:or för sådant trams. ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvalité som vanligt från sveriges sämsta nyhetssida.

 

Jag förstår inte hur vi kan acceptera Aftonbladets låga nivå på nyheterna. Vad skulle vi ha för granskning i Sverige om vi bara skulle ha Aftonbladet... :fundersam: Troligtvis bara artiklar om misslyckade plastikoperationer och liknande det reportaget som den här tråden nämner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur vi kan acceptera Aftonbladets låga nivå på nyheterna. Vad skulle vi ha för granskning i Sverige om vi bara skulle ha Aftonbladet... :fundersam: Troligtvis bara artiklar om misslyckade plastikoperationer och liknande det reportaget som den här tråden nämner.

 

Kanske vi ska läsa Veckorevyn eller Lektyr för att vi ska få reda på vad som händer i världen? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur vi kan acceptera Aftonbladets låga nivå på nyheterna. Vad skulle vi ha för granskning i Sverige om vi bara skulle ha Aftonbladet... :fundersam: Troligtvis bara artiklar om misslyckade plastikoperationer och liknande det reportaget som den här tråden nämner.

Har själv inte mycket till övers för Aftonbladet, men - är Expressen eller Kvällsposten bättre?

Om du tycker det, får du gärna förklara varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Nu finns det ju bättre tidningar om man vill få någorlunda bra journalistik. DN och SVD exempelvis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv inte mycket till övers för Aftonbladet, men - är Expressen eller Kvällsposten bättre?

Om du tycker det, får du gärna förklara varför.

 

Nej, jag nämnde bara inte Expressen och de övriga tidningarna med låg kvalitet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag nämnde bara inte Expressen och de övriga tidningarna med låg kvalitet. :)

OK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han som inte kasta, bra där, jobbar på MacSupport i Västerås.

Å fan, nu börjar det likna riktig journalistik minsann.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han som inte kasta, bra där, jobbar på MacSupport i Västerås.

Aaah, det var därför han kändes bekant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det var Martin Becks granne som kasta:

 

080916_3.png

 

Varför annars nackstödbandet?

 

Han ska kasta vatten....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...