Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Prisvärt abonnemang för iPhone 3GS? Telia? Telenor?


grannesberger

Rekommendera Poster

grannesberger

Jag sitter och surfar runt på olika operatörssidor som telia och telenor etc. Jag undrar om någon har koll på vilken operatör som är mest prisvärd. Personligen tycker jag att telia verkar ha det lägsta priset (iphone + abonnemang), om man är en genomsnittlig surfare och pratare =). För att få en liknande deal med telenor så får du lägga in en grundavgift på 3000 kr +. Jag lägger gärna en stor grundavgift men då verkar jag få en mycket bättre deal hos Telia.

 

Någon som har tips?

 

 

För övrigt: Vad ska man välja? 16 gig eller 32 gig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är Norrlänning så jag rekomenderar Telia!

Det som talar för Telenor är väl helt obegränsad surf, kan va fint om man vill köra mobilen som modem...

 

16 eller 32 gb är det ju bara du som kan avgöra...

 

Jag tror att det finns en miljon trådar om det här redan, testa att söka lite på forumet:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, finns redan mkt om det här på forumet. Jag skaffade Tre och är riktigt riktigt nöjd med allt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får i stort sett samma totalkostnad över en tvåårsperiod oavsett vilken operatör du väljer. Alltså ska du välja Telia eftersom de är de enda som har både 3G och Edge. Av egen erfarenhet kan jag säga att Telia fullständigt krossar Telenor när det gäller kvalitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...