Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Word fastnar


suryoyo_star

Rekommendera Poster

Tja!

 

Har stött på ytterligare ett problem. När jag skall försöka spara ett dokument på Word så hackar programmet plötsligt upp sig =/ Det var inte så förut utan det har dykt upp nyligen, typ 2 veckor sedan. Man kan absolut inte spara något, utan man måste tvångsavsluta Word.

 

Finns det någon lösning på problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas verkligen att du köpt programmet och inte "hittat" det på internet. Har en kompis som laddade ned en icke köpt kopia på nätet vilket slutade med att hans hårddisk totalkraschade (fick köpa en ny...). Om du tillhör gruppen som köpt office-paketet, liksom jag har, prova att kolla programuppdateringen som släpptes i dagarna. Annars installera om office-paketet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo faktiskt så har jag laddat ner den, men de va för ca 2 år sedan och inget har hänt tidigare, det är nu det börjar krångla. skall testa neooffice eller openoffice och se hur dom är, kanske lika bra som office?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo faktiskt så har jag laddat ner den, men de va för ca 2 år sedan och inget har hänt tidigare, det är nu det börjar krångla. skall testa neooffice eller openoffice och se hur dom är, kanske lika bra som office?

 

Varför kör vi Mac OS X?

-Jo, för det är bättre än Microsoft!

 

Varför köra NeoOffice eller OpenOffice?

-Jo, för det är bättre än Microsoft(Office)!

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo faktiskt så har jag laddat ner den, men de va för ca 2 år sedan och inget har hänt tidigare, det är nu det börjar krångla. skall testa neooffice eller openoffice och se hur dom är, kanske lika bra som office?

 

Testa annars gärna även iWork, lite annorlunda mot MS Office men går även att skapa .doc-filer så du kan arbeta med material andra Office-bundna skriver i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa annars gärna även iWork, lite annorlunda mot MS Office men går även att skapa .doc-filer så du kan arbeta med material andra Office-bundna skriver i.

 

iWork funkar ju självklart smärtfritt också! :)

Men dock så kostar det pengar. OpenOffice är gratis..

Men men, jag har båda installerade men använder mest iWork. (Fick en licens av en kompis familjepaket)

 

 

Köp: iWork och INTE MsOffice!!!

eller

Ladda ner: OpenOffice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The North Star

Håller med om NeoOffice. För mig hängde sig OpenOffice hela tiden (kanske för att jag kör Tiger), men NeoOffice funkar jättebra och effektivt och sen är det snyggt med! :ThumbsUp:

 

-TNS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...