Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tjenare!


Kry

Rekommendera Poster

Kry kallas jag och jag gillar promenader på stranden och mysiga hemma... Fel forum. ;)

 

Jag bor i Uppsala och är vid skrivande stund 32. Som ni kanske märker så har jag varit medlem i forumet rätt länge men introducerar mej inte riktigt förrän nu. Har varit sugen på en Mac länge, och för ca ett år sen var jag ca 5 minuter ifrån att gå hem med en MacBook Pro men det blev inte så. Istället fick jag vänta till 6 dagar sen, förra fredagen för att vara lite mer exakt.

 

Ett intresse av datorer har alltid funnits skulle jag vilja påstå. Började i högstadiet med Compis datorer. Det var grejer det. Sen IBM 386:or med Windows 3.0 och DOS. Har jobbat som systemadministrator och nätverkstekniker ett tag med Windows NT4 och 2000. Linux har funnits som ett intresse rätt länge. Red Hat 4.2 var det första jag provade tror jag.

 

Idag jobbar jag med redovisning. Har gjort det i några år nu. Chefen är lite Mac-sugen också men priset avskräcker. Jag jobbar på det dock. Jag ska visa min skönhet i aluminium ett par gånger till så ska det nog gå. Än så länge har allt gått bra. Inga problem alls. Inte direkt svårt att hitta och förstå. Kommer dock att hänga runt i forumen ett tag framöver. Finns alltid saker man missar själv.

 

Det får räcka för mej den här gången. Tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet och till en bättre datorvärld :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar tackar! Kanske blir dags för lite frågor i helgen. Ska spendera den med att läsa OS X Snow Leopard for Dummies och forumet här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hej och välkommen till forumet. post-15957-1258051053.gif

hoppas att du kommer att trivas lika bra som oss andra

 

och om det är fel forum nej då alla är välkommna här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...