Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur få ekonomi på en Iphone?


stigh

Rekommendera Poster

Känns tungt att betala 500:- i månaden i stället för 69:-, som nu för min Sony Ericsson P900.

Hur får ni ekonomi på en iPhone som privatperson. Har ni sagt upp avtalet med er internetleverantör och använder iPhone som modem till datorn? Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inget som säger att du behöver betala några 500kr per månad.. Telias prata på t.ex kostar 29kr/mån, du kan ju välja bort den förhöjda månadsavgiften, och betala telefonen när du köper den istället..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är student och jag har ett Telenor-abonnemang som kostar 549 kronor i månaden... Utöver detta har jag kostnader för både teve och bredband i lägenheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emil Gustafsson
Känns tungt att betala 500:- i månaden i stället för 69:-, som nu för min Sony Ericsson P900.

Hur får ni ekonomi på en iPhone som privatperson. Har ni sagt upp avtalet med er internetleverantör och använder iPhone som modem till datorn? Eller?

Jag betalar 220 kronor + telefontrafiken hos Telia varje månad.

 

Studentabonnemang = 49 kr

Förhöjd månadsavgift = 100 kr

Fri surf = 69 kr

 

Behöver inte kosta 500 kr varje månad om man inte vill det :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag betalar 549:- i månaden och ser det som att jag har en telefon, mp3-spelare och ett mobilt bredband till laptopen för de pengarna. Slår man ihop allt det där tycker jag det blir helt okej! Knappast billigt eller förnuftigt, men OK för min del. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser