Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Store nere


Lixz

Rekommendera Poster

Har för mig att det bara var ett större servicearbete förra gången den var nere på en söndag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

min pappa berätta att dem inte har kunnat beställa macar på över en vecka , så vem vet ? det kanske kommer nya :) man kan alltid hoppas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det blir riktigt spännande! Synd bara att det inte är tisdag idag... Men hoppas kan man ju ändå. Kommer det nya Touchar så tror jag att jag köper direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det blir riktigt spännande! Synd bara att det inte är tisdag idag... Men hoppas kan man ju ändå. Kommer det nya Touchar så tror jag att jag köper direkt!

 

+1 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterar dem de barbara datorerna igen så är risken överhängande att jag dumpar Apple. Man blir ju stressad!

 

Hur länge fanns MacBook Unibody? Ett par månader?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterar dem de barbara datorerna igen så är risken överhängande att jag dumpar Apple. Man blir ju stressad!

 

Hur länge fanns MacBook Unibody? Ett par månader?

 

Men snälla

1. din dator blir inte sämre om de uppdaterar till ny

 

2. 3-4 månader är normal tid mellan uppdateringarna på apples datorsortiment. Kolla hur ofta andra datortillverkare kommer med nya datorer. Apple kommer inte med nya modeller, de uppdaterar sortimentet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det blir riktigt spännande! Synd bara att det inte är tisdag idag... Men hoppas kan man ju ändå. Kommer det nya Touchar så tror jag att jag köper direkt!

 

Det är nog inte en chans! Har aldrig hänt att dom uppdaterat en vara efter 11 dagar:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog inte en chans! Har aldrig hänt att dom uppdaterat en vara efter 11 dagar:P

 

Erkänn att det skulle vara sjukt kul! Då skulle man ju verkligen undra om de har fått spader! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Nej den tror jag bestämt att jag har sett förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det tror jag inte... Känner ingen priset i alla fall. :fundersam:

 

Sedan så borde den nya produkten nämnas där uppe till höger där de har "Nyss inkomna produkter". Där är Nanon högst upp, med andra ord borde det inte ha kommit något idag. :)

 

 

EDIT: Några var lite snabbare än mig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var det jag sa...B)

Det var ingen Amerikaupptäckt att säga och tro det.. Vi andra bara hoppades på något mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar fortfarande inte varför iPod Classic är ca. 1000:- dyrare för oss än för alla andra. Hade dom höjt priserna på andra iPods också hade jag förstått om det var kurser/skatter mm. Men så är ju inte fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ingen Amerikaupptäckt att säga och tro det.. Vi andra bara hoppades på något mer

 

 

Att hoppas att det skall komma nya produkter eller dyligt från äppelfabriken på en söndag. Glöm det...B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...