Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilket tyskt kontantkort är bäst att använda?


Douglas

Rekommendera Poster

Hej,

 

I och med att jag ska studera i Tyskland nästa termin hade jag tänkt att jag skulle planera lite nu inför den resan. Jag har ett Telenor-abonnemang just nu, men eftersom jag inte får använda mig av "fribeloppet" i Tyskland hade jag istället tänkt ta min pappas iPhone 3G och han får ta min 3GS under den tiden. Jag hade tänkt låsa upp den iPhonen, så det blir inga problem med det.

 

Vilket tyskt kontantkort skulle ni rekommendera till en student?

 

Har ni några andra erfarenheter från tyska operatörer får ni givetvis skriva en liten kommentar här om det också! :)

 

Tack på förhand!

 

 

Med vänlig hälsning,

Douglas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om ni inte riktigt har svar på min fråga kanske ni har några tyska telefonoperatörer ni kan tipsa om?

 

Just nu kommer jag nämligen bara på T-Mobile... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att ställ frågan på ett tyskt forum. Är väl som i Sverige att det är väldigt lokalt vilket abb som är bäst. Frågat på skolan/studentföreningen där du ska studera vad de rekommenderar? Provat google?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

I och med att jag ska studera i Tyskland nästa termin hade jag tänkt att jag skulle planera lite nu inför den resan. Jag har ett Telenor-abonnemang just nu, men eftersom jag inte får använda mig av "fribeloppet" i Tyskland hade jag istället tänkt ta min pappas iPhone 3G och han får ta min 3GS under den tiden. Jag hade tänkt låsa upp den iPhonen, så det blir inga problem med det.

 

Vilket tyskt kontantkort skulle ni rekommendera till en student?

 

Har ni några andra erfarenheter från tyska operatörer får ni givetvis skriva en liten kommentar här om det också! :)

 

Tack på förhand!

 

 

Med vänlig hälsning,

Douglas.

 

Ich glaube das T-Mobile, oder vielleicht E-Plus ist die beste für dich... abr du musst erstmal probieren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...