Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

knapparna skriver fel tecken!?!


simons.anna

Rekommendera Poster

simons.anna

hej,

jag har problem med tangenterna. jag har formodligen tryckt pa en massa knappar av misstag, men nu ar det flera

tangenter som inte stammer - alltsa, trycker jag pa fragetecken blir det bindestrack osv. vad gor jag?!! hur kan jag

andra tillbaka?? tacksam for svar /anna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske har en USA flagga i menyn istället för en sv pro flagga ? Om du nu har x vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i Systeminställningar -> Internationellt -> Indatameny

Där ska Svensk PRO vara ikryssad

 

Kolla också i fliken språk, så att svenska ligger överst i listan. Gör det inte det, letar du reda på svenska, oh drar det längst upp.

 

 

Det här är samma sak som flaggan, znozy nämde.

Anledningen till att det kan ha blivit fel, kan bero på din skrivbordsbild. har den fel filändelse, byter X till amerikans tangentbordslayout ibland. Kommer tyvärr inte ihåg hur det var exakt med filändelsen på skrivbordsbilden, men det har att göra med jpeg-bilder, har jag för mig. Nån annan som kommer ihåg exakt???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att det kan ha blivit fel, kan bero på din skrivbordsbild. har den fel filändelse, byter X till amerikans tangentbordslayout ibland. Kommer tyvärr inte ihåg hur det var exakt med filändelsen på skrivbordsbilden, men det har att göra med jpeg-bilder, har jag för mig. Nån annan som kommer ihåg exakt???

Jag tror det är att bilden måste heta .jpg i slutet. Jag döpte om min bild till detta innan jag använde den som skrivbordsbild och det funkade hur bra som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...