Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluetooth Stereoheadset till iPhone 3gs


tranemoandy

Rekommendera Poster

Hej!

Någon som känner till några kompatibla blåtand stereoheadsets till iPhone 3gs?

Fungerar sony ericssons till iphone? De ska vara av hög kvalité och ljudet därefter!

mvh andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och tack för svar!

Hur är det med ljudkvalité, batteritid m.m?

mvh

andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra ljud i de och det beror också på vilka lurar man har. En del klagar på lurarna som följer med, men jag tycker att de är helt ok. Ska väl köpa bättre sen men det får vänta. Har inte hårdkört de så att jag vet det men enligt spec på produkten så är det som följer.

Samtalstid: Upp till 8 timmar

Passningstid: Upp till 600 timmar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett par Samsung SBH500 som jag tycker har jättebra ljud. Sköna och lagom stora. Kör dem med min iPhone 3G, 16GB.

 

Enligt specificationerna är det 12 timmar taltid, 11 timmar speltid och 205 timmar standby, fast jag har pendlat 4 timmar om dagen till jobbet och lyssnat på musik och behöver bara ladda dem en gång i veckan. Alltså ca 20 timmars speltid!

 

Innan uppdateringen till 3.0 hade jag en BlüeNEXT bluetooth stereo adapter, BN02B, och allting funkade som det skulle (förutom lite strul med "pratandet" i luren, som kan ha med att göra att jag inte riktigt fattade hur jag skulle koppla ihop dem), men sen jag uppdaterat till 3.0 och kör utan adaptern går det inte att byta låt. Verkar som att det har mer med iPhonen att göra än lurarna. Jag hoppas att det ska fixa sig i en uppdatering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...