Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

radera sparat projekt, i Garageband ?


Hjälp

Rekommendera Poster

Vet inte om jag förstår frågan riktigt men, ett helt projekt drar du till papperskorgen, filen altså. Vill du ta bort allt du spelat in och alla lopar du dragit in, så går du till Redigera > Markera allt > Redigera > Radera. Vill du ta bort ett spår så markerar du spåret och går till Spår > Radera spår.

Susy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag förstår frågan riktigt men, ett helt projekt drar du till papperskorgen, filen altså. Vill du ta bort allt du spelat in och alla lopar du dragit in, så går du till Redigera > Markera allt > Redigera > Radera. Vill du ta bort ett spår så markerar du spåret och går till Spår > Radera spår.

Susy

 

 

Jo det är att ta bort hela projektet, jag menar. Har prövat att dra det till papperskorgen, från popupfönstret-tidigare projekt, men det funkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till Finder/Musik/Garage Band. Där har du alla dina projekt som ikoner. Sen är det bara att radera de du inte vill ha kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Finder. Klicka på Gå > Hem, i listen i överkant. Klicka på Musik och sen mappen Garage band. Har du inte gjort några ändringar i inställningar så borde din projektfil ligga där. Dra den till papperskorgen. Hittar du den inte där så ligger den någon annan stans. Då kan du söka efter den.

Susy

 

Ja nu va jag långsam igen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...