Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tangenbort + pekplatta fungerar ej i Windows


BzD

Rekommendera Poster

Hallo!

Jag har precis installerat Windows via Boot Camp och halvvägs gick det hur bra som helst, men när den i princip var klar märkte jag att det inte gick att röra pekaren eller använda tangentbordet. Har ingen aning om vad det beror på, nån som vet?

Mvh

BzD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallo!

Jag har precis installerat Windows via Boot Camp och halvvägs gick det hur bra som helst, men när den i princip var klar märkte jag att det inte gick att röra pekaren eller använda tangentbordet. Har ingen aning om vad det beror på, nån som vet?

Mvh

BzD

 

Låter som om drivrutinerna inte blivit installerade kanske? Testat och starta om datorn osv antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råkade ut för precis samma sak och efter tips från Macotekets support bytte jag till en annan USB-mus. (En vanlig gammal tvåknappars Macally) och då funkade det. Bytte tillbaks till Mighty Mouse efter installationen men drivisen till denna är något skum. Rätt var det är så ploppar markören iväg till något slumpartat ställe. Har fått musen utbytt men det hjälpte inte så jag antar att det är drivrutinen som strular.

 

Hoppas det funkar.

Macfan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...