Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya emoticons


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar
:closedeyes:  :huh:  :)  :D  :lol:  :w00t:  :skondans:  :totaltgalen:  :totaltgalen:  :totaltgalen:  :totaltgalen:  :totaltgalen:  :totaltgalen:

387306[/snapback]

 

 

 

Lätt för dig att sig .....nu blev det bara elände kvar te' mig

 

 

:cry::sick::ThumbsDown::tyst::deppig::oroligoledsen::stjarnsmall::(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
bjoernowitsch

När man läser inlägg med smileys, syns de bara när man är inloggad. Är det avsiktligt, eller går det att få dem, i stället för beskrivningen mellan t ex :angry:? Nej, jag är inte arg, det var bara ett exempel som jag drog till med. Jag ser ikonen i förhandsgranskningen och när jag tittar på inlägget i inloggat tillstånd, men så fort jag loggar ut och läser samma inlägg, ser jag bara ordet mellan kolonen. Kan någon förklara det, för jag tycker det vore roligare att kunna se ikonerna även när man är gäst, dvs inte inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
När man läser inlägg med smileys, syns de bara när man är inloggad. Är det avsiktligt, eller går det att få dem, i stället för beskrivningen mellan t ex :angry:? Nej, jag är inte arg, det var bara ett exempel som jag drog till med. Jag ser ikonen i förhandsgranskningen och när jag tittar på inlägget i inloggat tillstånd, men så fort jag loggar ut och läser samma inlägg, ser jag bara ordet mellan kolonen. Kan någon förklara det, för jag tycker det vore roligare att kunna se ikonerna även när man är gäst, dvs inte inloggad.

393315[/snapback]

Vi vill ju att så många som möjligt ska registrera sig, vara inloggade och göra inlägg. Ett sätt är att erbjuda mervärden för den som är aktiv, att smileysar visas är ett litet - men konkret - exempel.

 

På detta forum är skillnaderna ganska små, men inför den stundande jätteuppdatering som kommer att äga rum runt årsskiftet tänker vi göra dem större. Det ska löna sig att vara inloggad kort sagt. Och att vara gäst är mer en försmak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

köper ni smilies eller hur gör man? för att få använda dom på forumet alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjoernowitsch
Vi vill ju att så många som möjligt ska registrera sig, vara inloggade och göra inlägg. Ett sätt är att erbjuda mervärden för den som är aktiv, att smileysar visas är ett litet - men konkret - exempel.

 

På detta forum är skillnaderna ganska små, men inför den stundande jätteuppdatering som kommer att äga rum runt årsskiftet tänker vi göra dem större. Det ska löna sig att vara inloggad kort sagt. Och att vara gäst är mer en försmak.

393474[/snapback]

 

Men det vet ju inte de som bara tittar in som gäster. Man måste ju registrera sig för att kunna logga in och få se hur det ser ut, egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjoernowitsch
Men det vet ju inte de som bara tittar in som gäster. Man måste ju registrera sig för att kunna logga in och få se hur det ser ut, egentligen.

393846[/snapback]

 

Kom just att tänka på att de där inläggsikonerna som finns nedanför formuläret för inläggen syns även för icke inloggade gäster. Det är de där klickbara smilisarna som bara syns när man är inloggad. I fortsättningen använder jag hellre inläggningsikoner än de klickbara smilisarna, hur skojiga de än ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

varför ser inte mina polare de smileys när jag skickar dem att de???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att det beror på att man måste att vara inloggad för att se dom

inloggad blir man när man har registrerats sig och inte som gäst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Carlisle_united

OI! Några nya som vi kanske kan lägga till i arkivet? :detvarintejag:

 

post-8874-1178696921_thumb.gif

 

 

 

post-8874-1178696951_thumb.gif

 

 

 

post-8874-1178696981_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Hoppas bara herr :leijon: ser och lägger in dom också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Men de är ju så fula... :rolleyes:

Passar inte riktigt in. Men ni hittar några andra bra, posta dem gärna här så ska jag överväga det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Men de är ju så fula... :rolleyes:

Passar inte riktigt in. Men ni hittar några andra bra, posta dem gärna här så ska jag överväga det hela.

 

 

Hörrö du!!! post-8874-1178714062_thumb.gif post-8874-1178714254_thumb.gif

 

 

Jag som hade några till i samma stil...

 

Nu behöver jag någon som post-8874-1178714129_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Den här smileyn tycker jag borde läggas till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja bara inte Herr :leijon:

stress_h4h.gif

...går in i väggen ;)

 

 

 

pingping.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörrö du!!! post-8874-1178714062_thumb.gif post-8874-1178714254_thumb.gif

Jag som hade några till i samma stil...

 

Nu behöver jag någon som post-8874-1178714129_thumb.gif

 

Hrml..... smileysar i all ära men de måste ha stil! Håller helt med Mr Lion. Dina var roliga och trevliga men de saknar den rätta känslan. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:deppig:

 

Såjasåja...gråt inte.... :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...