Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Det här är jag.


davve

Rekommendera Poster

Efter att ha varigt medlem i snart 1 år så tänkte jag att jag skulle ta och presentera mig.

 

Jag heter då David och bor en bit söder om Mjölby och nu till hösten flyttar jag till Stockholm då jag ska börja på Södra Latin:s Yrkesmusukerlinjen.(Så om ni har några tips om boende kan ni skriva dessa i den här tråden: https://forum.macworld.se/index.php?showtop...p;#entry1103478 )

 

Mina intressen är att spela saxofon, cykla Mountinbike och så Mac.

 

Första gången jag kom i kontakt med Mac var när jag var runt 3 år och pappa hade köpt en begagnad Macintosh IIsi från sitt jobb som man ibland fick rita i Macpaint på. Sen någon gång 1999 köpte han en PC (han var tvungen då en Mac inte kunde köra de programmen han skulle ha, men det funkade ändå inte att köra de programmen sen). Men sen 2008 köpte vi en Mac G5 Quad (som mest jag nu använder), men nu till hösten så hade jag tänkt att köpa en Macbook Pro 13".

 

Ja, det var väll det man kunde säga om mig.

 

Här är föresten min Myspace: http://www.myspace.com/davidfredr ska lägga upp musik sen när jag kan spela in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(han var tvungen då en Mac inte kunde köra de programmen han skulle ha, men det funkade ändå inte att köra de programmen sen)

 

Haha, det där känner jag igen!

 

Välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen. Har precis den MBP-modell du verkar ska införskaffa, bara att fråga om det är något du undrar över den..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till vårt mysiga krypin David

hoppas att du kommer att trivas lika bra som oss andra här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lite fel att säga välkommen nu när du varit här ett tag :P

 

Så hej på dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, som Jakkra säger har jag ju varit med ett tag. Men ändå trevligt med några välkomnanden och den tiden jag har varit med har jag trivts jätte bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag glömde att säga det i presentationen. Men som de flesta kanske har förstått så gillar jag Jazz och det är även det jag spelar på saxofonen.

 

Men inte all jazz då det finns mängder med olika grenar inom den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...