Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Här är jag!


BosseBo

Rekommendera Poster

Hallå, varit medlem på detta forum sen jag insåg att här fanns massa matnyttigt för både gamla och nya macanvändare. Blev medlem ett par dagar innan min Macbook damp ned i brevlådan (mja, inte bokstavligt talat men...)

 

Heter egentligen Thomas, men går under alias BosseBo då min bulldog heter Bosse men brukar kalla honom BosseBo och som vanligt brukar ju namn som just "Thomas" vara tagna så.

 

PC-användare sen, ja sen man började småskolan, född på åttiotalet så tillhör Nintendo-generationen. Haft 4 egna PC och varit allmänt fipplig med resten av familjens PC-datorer. Blev sugen på Mac pga kompisar, har varit stark motståndare till Apple men som sagt blivit omvänd. Har för tillfället 2 datorer; en HP-laptop från 2006 och sen en vecka tillbaka även en Macbook Pro 13" modell 2009 (vilket även står i min signatur).

 

I övrigt förespråkar jag trådlösa lösningar och jobbar mycket med officeprodukter, programmerat mycket i excel samt jobbat med många ingenjörsmässiga applikationer som CAD och beräknings/simuleringsprogram. Om det finns någon som behöver hjälp med eller har frågor kring detta, bara att ta kontakt.

 

Vi hörs!

 

//BB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen. ^_^

 

Du är född på 80-talet men du har gått i "småskolan"? :ermm:

 

Okej, förlåt jag kollade kanske inte upp "småskolan" per definition. För att göra dig nöjd; från lågstadiet dvs någon gång vid årskurs 1-3. Nöjd?! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

välkommen till vårt mysiga krypin Thomas

hoppas att du kommer trivas lika bra som oss andra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Okej, förlåt jag kollade kanske inte upp "småskolan" per definition. För att göra dig nöjd; från lågstadiet dvs någon gång vid årskurs 1-3. Nöjd?! ;)

Nöjd. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...