Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hej på er


Overkill

Rekommendera Poster

Har varit här ett tag nu så det är väl kanske dags för en presentation. :)

 

Jag heter Sebastian och är 18, bor för tillfället i Vänersborg men flyttar om någon månad till Uppsala där jag ska plugga. Fick min hittills enda Macbook i augusti och lär aldrig överge detta överlägsna operativsystem. Har även en del erfarenhet av iPods, för tillfället kör jag en silvrig Classic 80 gb och innan dess har jag haft två Nanos, en 1G vit med 1 gb och en svart 2G med 8 gb.

 

Hänger en del (läs: väldigt mycket) på Macworlds systerforum Studio forum, där vi minsann har en tråd som är fyra gånger så lång som detta forums "Världens längsta tråd" (skärpning!). Men den fick delas i delar för forumet gick för segt. Går hur som helst under samma namn där.

 

Musik är alltså ett stort intresse och jag spelar trummor i ett band (myspace) och min mac har spelat en liten roll i vårt band – metronom under ett par rep och inspelningsslav under inspelningsdagarna.

 

Bjuder även på en trevlig liten bild som illustrerar ett annat intresse, nämligen speedcubing. Mitt rekord är 38 sekunder, så det finns en del att förbättra! En hobby som rekommenderas men räkna med många timmar av "okej, men bara en till...".

 

4905_1165567695121_1105753260_501566_4375057_n.jpg

 

Och innan någon hinner fråga: Det är inte jag på bilden utan poeten Allen Ginsberg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit och kul att du ville presentera dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Welcome to the Jungle :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser nu att du gick med här på forumet bara två dagar efter mig. :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hänger en del (läs: väldigt mycket) på Macworlds systerforum Studio forum, där vi minsann har en tråd som är fyra gånger så lång som detta forums "Världens längsta tråd" (skärpning!). Men den fick delas i delar för forumet gick för segt. Går hur som helst under samma namn där.

Fast detta forums "världens längsta tråd" är bara världens näst längsta tråd. "Vad gör du idag?" är väl ohotad etta...

 

Anyway, välkommen från en annan trummis (iofs inte så aktiv så det stör längre...) :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...