Kilimanjaro Postad 28 augusti, 2016 Share Postad 28 augusti, 2016 Hejsan hopp jag är ny användare av forumet och behöver hjälp med ett spörsmål. Filmar och streamar sport och har därför skaffat den här manicken "Black magic design intensity extreme" från scandinavienphoto. Det är en demo så den var några hundralappar billigare än en ny. Dessvärre fungerar inte medlevererad mjukvara i min Macbook pro som jag kör med OS 10.11.6 utan jag får upp en ruta som säger " använd OS 10.5 eller senare. Finns det erfarenheter om det går att lösa det här på något vis. Med vänlig hälsning, // Karl Bergman Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 28 augusti, 2016 Share Postad 28 augusti, 2016 Vänd dig till tillverkaren för support, kanske de har en uppdatering av mjukvaran? https://www.blackmagicdesign.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axelman Postad 29 augusti, 2016 Share Postad 29 augusti, 2016 Hejsan hopp jag är ny användare av forumet och behöver hjälp med ett spörsmål. Filmar och streamar sport och har därför skaffat den här manicken "Black magic design intensity extreme" från scandinavienphoto. Det är en demo så den var några hundralappar billigare än en ny. Dessvärre fungerar inte medlevererad mjukvara i min Macbook pro som jag kör med OS 10.11.6 utan jag får upp en ruta som säger " använd OS 10.5 eller senare. Finns det erfarenheter om det går att lösa det här på något vis. Med vänlig hälsning, // Karl Bergman Ofta fungerar inte medlevererad mjukvara för utvecklingen går fort. På deras hemsida säger de att de stöder färskaste OS X "och senare".... Kolla med tillverkaren. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kilimanjaro Postad 29 augusti, 2016 Författare Share Postad 29 augusti, 2016 Ofta fungerar inte medlevererad mjukvara för utvecklingen går fort. På deras hemsida säger de att de stöder färskaste OS X "och senare".... Kolla med tillverkaren. Tusen tack för respons. Problemet är löst efter kontakt med BM:s supportsida. Den var lite besvärlig eller iaf omfattande att greppa, men nu har jag bild från min kamera in i datorn. Med vänlig hälsning, Karl B. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.